Print Friendly, PDF & Email

Пакет за управување со вашиот објект
Рекламирање  онлајн преку Интернет

Конкурентност загарантирана со присуство на сите поголеми страници за резервации за сместување со професионална презентација и понуда што автоматски се прилагодува на специфичното пребарување на индивидуален патник.

Оптимизирано рекламирање онлајн на  сите поголеми мрежни канали за резервација на сместување е првиот предуслов за максимални приходи на поединечен објект. Јасно е дека со повеќе канали за резервации и видливоста на објектот ќе биде поголема, и за да се исполни оваа задача, објектите мора да имаат врска со софтверскиот модул наречен Booker Tools.
Direct Booker разви сопствен софтвер за управување со сместувачките единици (Букер Алатки), со интегриран „Менаџер на канали“ што овозможува присуство на сите водечки канали како што се Booking.com, Airbnb, Vrbo, Expedia, Google, Tripadvisor,  Direct-booker. com и многу други.

Сепак, самото присуство онлајн не е доволно. Оптимизирано рекламирање со еднакви услови за резервација на сите продажни канали е клучно за успешно присуство на „Интернет“. Со професионална презентација и понуда автоматски прилагодена на специфичното пребарување на секој патник, и со помош на напредни софтверски решенија „Менаџер на приходи“, промоции и прилагодливи модули за плаќање и ценовници, Direct Booker го прави присуството онлајн на своите објекти многу успешно.
Патникот прави резервација благодарение на спецификите на сместувањето (квалитет, локација, прегледи…), а Менаџерот за сместување има клучна улога во максимизирање на приходите на изнајмувачот преку создавање понуда прилагодена на спецификите на пребарувањето на патници во однос на должината престој, број на луѓе, правила за плаќање и откажување, сезонска активност и така натаму.
Пакет за управување  2/6 Управување со приходите Зголемете ги приходите на изнајмувачите со автоматски модул за управување со приходи надгледуван од вашиот личен управувач со сметки. Остварувањето максимален приход е главната цел на секој изнајмувач. Покрај оптималното рекламирање преку Интернет, потребно е и активно вклучување во управување со приходите. Прашањето на сите прашања за управување со приходите е: Која е точната цена во даден момент? Нема одредена цена за одреден период, бидејќи цената зависи од односот на понудата и побарувачката во тоа време, зафатеноста на периодот, растојанието до пријавување (рана, редовна или доцна резервација), нивната сопствена и конкурентна динамика на резервација , како и цените на нивните резервации. Поставувањето на вистинската цена за одреден временски период бара значителна база на податоци на пазарот, знаење и целосна автоматизација. Сè помалку од тоа е збир на претпоставки, методи на обиди и грешки, а без автоматизација е скап деловен модел.
Предноста што Менаџерот за сместување ја има во однос на сопственикот е да има повеќе податоци за пазарот или, поточно, да има повеќе објекти = повеќе конкуренти = повеќе резервации = повеќе податоци, што му овозможува да донесе правилна одлука во вистинско време и да создаде оптимална цена во дадено време. Директен Букер разви автоматизирана алатка за управување со цени и ограничувања наречена „Менаџер на приходи“ што врши редовни пресметки на резервации и достапност на индивидуални објекти и нивните конкуренти, нивната динамика на резервација, како и растојанија на резервации од пријавување за автоматско поставување на вистинската цена во тој момент. Автоматизацијата е контролирана од личен и професионален Менаџер на сметки чија работа е да донесува правилни одлуки во вистинско време користејќи го нашето долгогодишно искуство во управувањето со приходите. Искористување на огромни податоци на пазарот преку модулот Менаџер на приходи заедно со Менаџерот на сметки, кој со мониторинг и контрола на процесот гарантира дека секој објект го реализира својот максимален потенцијал.
Пакет за управување  3/6 Комуникација со гости Подобри прегледи придружени со повеќе резервации и поголеми приходи преку обезбедување висококвалитетна комуникација со гости. Многу е важно, како за земјопоседници, така и за менаџерите за сместување, да обезбедат квалитетна комуникација со гостите пред и по резервацијата на сместувањето, обезбедувајќи им целосна поддршка до датумот на заминување, особено ако се појави некој проблем. Комуникацијата со гостите е директно поврзана со прегледите и безброј пати е докажано дека прегледите имаат директна врска со приходите. Буквално може да се видат различни линии на приходи од двете, според локацијата, видот и квалитетот на истите сместувачки единици, но со различни прегледи. Затоа е излишно да се каже колку е важно да имате добар однос со гостите. Директната професионална комуникација Букер со гости преку вештачка интелигенција, како и Одделот за поддршка на клиенти, достапни 365 дена во годината за гости и изнајмувачи во последните две години, беа оценети со 9,1 / 10 според 50 000+ прегледи. По направената резервација, на виделина излегува персонализираниот интерфејс на гостинот. Од резервација, наплата, детали за контакт и чекирање до напуштање на времето на пристигнување, резервација на аеродромски трансфери и проверени локални услуги, најчесто поставувани прашања итн. Со секогаш достапниот професионален оддел за поддршка на клиенти, поддржан од решенија за вештачка интелигенција, задоволството на гостите е загарантирано
Пакет за управување  4/6 Управување со администрацијата Безгрижно и заштедувајќи време, доверувајќи ја администрацијата на професионален менаџер за сместување, кој управува со него до најситни детали. Кога станува збор за инвестирање време во управување со туристичко сместување, покрај комуникација со гости, има и административни процеси. Да се ​​имаат капацитети на повеќе канали за резервации бара автоматизација, но исто така и администрација што ќе ги активира и ќе ги ажурира со сите детали за објектите, цените и сл., И иако процесите работат автоматски од еден систем, тие сепак треба активно да се следат. Плаќањето и фактурирањето на гостите, како и ДДВ и другите закони, се административни задачи што мора да се решат редовно. Да се ​​има професионална грижа за администрацијата е заштеда на време и уште нешто што треба да се грижите.
Пакет за управување  5/6 Интерфејс на сопственикот Неограничен пристап до личниот интерфејс со сите информации, им овозможува на изнајмувачите деловна транспарентност и оперативна организација. Употребата на софтвер за управување со сместување, покрај другите придобивки, ги обезбедува сите информации на едно место што ќе го направи бизнисот на секој изнајмувач поорганизиран и оптимизиран. Direct Booker обезбедува Интерфејс за личен сопственик преку мобилна апликација и десктоп верзија на нашиот софтвер Букер Алатки. Иако сите нови информации за резервации автоматски се испраќаат преку е-пошта, изнајмувачите го користат нивниот личен интерфејс како главна и единствена платформа за нивниот бизнис. Интерфејсот на сопственикот ги содржи сите детали за резервации, пристигнувања, календар, цени, фактури, статистички податоци, со можност за изнајмувачите да ги ажурираат (не) достапните датуми и да внесат свои резервации (што е дозволено во нашиот деловен модел и бесплатно) . * За хрватскиот пазар, постои можност за лесна регистрација на гости со скенирање на лични документи на гости директно од мобилната апликација до е-посетител без потреба од список со тен, сликање и / или копирање лични документи на гости
Пакет за управување 6/6 Управување на лице место Управување на лице место (чистење, чекирање и одржување), покрај тоа што бара значително вложување на време, има и силно влијание врз прегледите, така што оставањето на таа услуга на професионалци ги прави изнајмувачите целосно безгрижни. Дали знаевте дека 50-те најголеми компании во светот за управување со сместување имаат помалку од 2% од вкупниот број на такви објекти?