• +389 47 224155 | +389 47 224156 | +389 72 228155 | +389 47 224151 |

Test Blog Page

LAST MINUTE CORNER

Во овај дел на сајтот ќе ги добиете сите понуди на специјални попусти и промоции.

Објавено: LAST MINUTE CORNER Секој ден НОВИ понуди на ПОПУСТ!!!
02.09.2021
Термин Број на ноќевања Објект Локација Тип Цена
07-14 Сеп 7 Вила Афродити Нидри 1/2 160 Еур
07-14 Сеп 7 Вила Афродити Нидри 1/4 169 Еур
07-14 Сеп 7 Вила Спирос Аг. Никитас 1/2 199 Еур
07-14 Сеп 7 Вила Спирос Аг. Никитас 1/3 199 Еур

 

Vacation Rental Management

Direct Booker

Велат ако не можете да објасните со 10 зборови што работите,тогаш престанете да се занимавате со тоа.

10 зборови за да се опише Direct Booker се Управување со објекти изнајмување за престој, ИТ компанија со деловен модел за франшизинг.

Приказната за Direct Booker е приказна за локална агенција која станува светски позната марка.

Direct Booker започнува од нула без никаков пример, газејќи го нивниот пат со обиди и грешки до совршенство.

Со обезбедување решенија за изнајмување на објекти за сместување – менаџмент за сопственици на објекти, резервации за патници, софтвер за менаџери на објекти и франшиза за претприемачи, „Direct Booker“ се позиционира како една од најуникатните брендови во индустријата за изнајмување на сместувања.

СОПСТВЕНИЦИ, ЗАРАБОТУВАЈТЕ ПОВЕЌЕ -РАБОТЕТЕ ПОМАЛКУ

Vacation Rental Management

Пакет за Управување

  • Online рекламирање
  • Mенаџирање на приходите
  • Kомуникација со гостите
  • Administration Management
  • Сосптвенички интерфејс
  • Менаџирање на сајтот

Докажан бизнис модел

Cветските топ 10 изнајмувачи

и многу повеќе…

TRAVELERS, BOOK DIRECT WITH PROPERTY MANAGER

Vacation Rental Booking

Пакет за патници

  • Гарантирано најдобри цени
  • Грантирана сигурност за плаќање
  • Потрврдени сместувања
  • Личен пристап
  • Директна комуникација
  • Препораки и помош на локално ниво

Докажан веб сајт за патување

Shortyz – World Best OTA / Online Accommodation Platform 2020

MADE FOR PROFESSIONAL PROPERTY MANAGERS

Vacation Rental Software

Booker Tools PMS package

  • Channel Manager
  • Менаџер за приходи
  • Direct Booking
  • Мобилна апликација
  • Напредни алатки
  • Централен календар
  • Централизирана комуникација
  • Финансиска и бизнис анализа
  • Сосптвенички интерфејс
  • Интегранции

Докажан менаџмент софтвер

Preferred Software Partner by Booking.com, Airbnb, Expedia…

26 франшизи во 12 земји

ENTREPRENEURS, START OR UPGRADE BUSINESS IN YOUR CITY

Vacation Rental Franchise

франшизен пакет

  • Know-How
  • Технологија
  • Бренд
  • Поддршка

Proven Franchise Brand:

World’s Leading Vacation Rental Franchise

Што другите велат за нас…

Дали знаевте?
Најновите истражувања за трендовите на патувања во 2021 година од страна на „Букинг“ открија дека 42% од гостите повеќе сакаат да останат во приватно сместување, отколку во хотел.
Дозволете ни да ви помогнеме да бидете подготвени за нив!
Direct Booker, водечка компанија во Европа, во обезбедувањето услуги и технолошки решенија за управување со имот во туризмот, конечно е во Македонија
Direct Booker доби неколку награди и рангиран во 10-те најдобри компании за управување во светот.
Значи, ако сакате максимална корист од вашиот имот, намалувајќи го заморот и времето, сега имате можност!
Бидете успешен сопственик на апартмани за изнајмување!
Оставете ја работата на експерти!
Зошто да изберете Direct Booker❓
Што поседуваме?
– Знаење
🔟 години искуство
– Иновации
– Визија
– Награди како водечка компанија во Европа за приватно сместување во туризмот
Што нудиме
– Верба
– Поддршка
– Консултантски услуги
– Технолошки решенија
– Промоција
– Управување со меѓународните канали на продажба
– Управување со вашиот имот
Direct Booker е повеќе од само технологија и системи. Тоа е производ „Сè во едно“, „Знај како“, бренд. Не мора да се занимавате со сите опции за резеравација: е-пошта, смс-пораки и повици од гости. Нашата услуга за клиенти е достапна за вас и за вашите гости 7 дена во неделата.
Заштедете време и поедноставете го вашиот бизнис, наведувајќи го вашиот имот на најважните веб-страници за меѓународни резервации.
Контактирајте не: [email protected]

Direct booker management

Пакет за управување со вашиот објект
Рекламирање  онлајн преку Интернет

Конкурентност загарантирана со присуство на сите поголеми страници за резервации за сместување со професионална презентација и понуда што автоматски се прилагодува на специфичното пребарување на индивидуален патник.

Оптимизирано рекламирање онлајн на  сите поголеми мрежни канали за резервација на сместување е првиот предуслов за максимални приходи на поединечен објект. Јасно е дека со повеќе канали за резервации и видливоста на објектот ќе биде поголема, и за да се исполни оваа задача, објектите мора да имаат врска со софтверскиот модул наречен Booker Tools.
Direct Booker разви сопствен софтвер за управување со сместувачките единици (Букер Алатки), со интегриран „Менаџер на канали“ што овозможува присуство на сите водечки канали како што се Booking.com, Airbnb, Vrbo, Expedia, Google, Tripadvisor,  Direct-booker. com и многу други.

Сепак, самото присуство онлајн не е доволно. Оптимизирано рекламирање со еднакви услови за резервација на сите продажни канали е клучно за успешно присуство на „Интернет“. Со професионална презентација и понуда автоматски прилагодена на специфичното пребарување на секој патник, и со помош на напредни софтверски решенија „Менаџер на приходи“, промоции и прилагодливи модули за плаќање и ценовници, Direct Booker го прави присуството онлајн на своите објекти многу успешно.
Патникот прави резервација благодарение на спецификите на сместувањето (квалитет, локација, прегледи…), а Менаџерот за сместување има клучна улога во максимизирање на приходите на изнајмувачот преку создавање понуда прилагодена на спецификите на пребарувањето на патници во однос на должината престој, број на луѓе, правила за плаќање и откажување, сезонска активност и така натаму.
Пакет за управување  2/6 Управување со приходите Зголемете ги приходите на изнајмувачите со автоматски модул за управување со приходи надгледуван од вашиот личен управувач со сметки. Остварувањето максимален приход е главната цел на секој изнајмувач. Покрај оптималното рекламирање преку Интернет, потребно е и активно вклучување во управување со приходите. Прашањето на сите прашања за управување со приходите е: Која е точната цена во даден момент? Нема одредена цена за одреден период, бидејќи цената зависи од односот на понудата и побарувачката во тоа време, зафатеноста на периодот, растојанието до пријавување (рана, редовна или доцна резервација), нивната сопствена и конкурентна динамика на резервација , како и цените на нивните резервации. Поставувањето на вистинската цена за одреден временски период бара значителна база на податоци на пазарот, знаење и целосна автоматизација. Сè помалку од тоа е збир на претпоставки, методи на обиди и грешки, а без автоматизација е скап деловен модел.
Предноста што Менаџерот за сместување ја има во однос на сопственикот е да има повеќе податоци за пазарот или, поточно, да има повеќе објекти = повеќе конкуренти = повеќе резервации = повеќе податоци, што му овозможува да донесе правилна одлука во вистинско време и да создаде оптимална цена во дадено време. Директен Букер разви автоматизирана алатка за управување со цени и ограничувања наречена „Менаџер на приходи“ што врши редовни пресметки на резервации и достапност на индивидуални објекти и нивните конкуренти, нивната динамика на резервација, како и растојанија на резервации од пријавување за автоматско поставување на вистинската цена во тој момент. Автоматизацијата е контролирана од личен и професионален Менаџер на сметки чија работа е да донесува правилни одлуки во вистинско време користејќи го нашето долгогодишно искуство во управувањето со приходите. Искористување на огромни податоци на пазарот преку модулот Менаџер на приходи заедно со Менаџерот на сметки, кој со мониторинг и контрола на процесот гарантира дека секој објект го реализира својот максимален потенцијал.
Пакет за управување  3/6 Комуникација со гости Подобри прегледи придружени со повеќе резервации и поголеми приходи преку обезбедување висококвалитетна комуникација со гости. Многу е важно, како за земјопоседници, така и за менаџерите за сместување, да обезбедат квалитетна комуникација со гостите пред и по резервацијата на сместувањето, обезбедувајќи им целосна поддршка до датумот на заминување, особено ако се појави некој проблем. Комуникацијата со гостите е директно поврзана со прегледите и безброј пати е докажано дека прегледите имаат директна врска со приходите. Буквално може да се видат различни линии на приходи од двете, според локацијата, видот и квалитетот на истите сместувачки единици, но со различни прегледи. Затоа е излишно да се каже колку е важно да имате добар однос со гостите. Директната професионална комуникација Букер со гости преку вештачка интелигенција, како и Одделот за поддршка на клиенти, достапни 365 дена во годината за гости и изнајмувачи во последните две години, беа оценети со 9,1 / 10 според 50 000+ прегледи. По направената резервација, на виделина излегува персонализираниот интерфејс на гостинот. Од резервација, наплата, детали за контакт и чекирање до напуштање на времето на пристигнување, резервација на аеродромски трансфери и проверени локални услуги, најчесто поставувани прашања итн. Со секогаш достапниот професионален оддел за поддршка на клиенти, поддржан од решенија за вештачка интелигенција, задоволството на гостите е загарантирано
Пакет за управување  4/6 Управување со администрацијата Безгрижно и заштедувајќи време, доверувајќи ја администрацијата на професионален менаџер за сместување, кој управува со него до најситни детали. Кога станува збор за инвестирање време во управување со туристичко сместување, покрај комуникација со гости, има и административни процеси. Да се ​​имаат капацитети на повеќе канали за резервации бара автоматизација, но исто така и администрација што ќе ги активира и ќе ги ажурира со сите детали за објектите, цените и сл., И иако процесите работат автоматски од еден систем, тие сепак треба активно да се следат. Плаќањето и фактурирањето на гостите, како и ДДВ и другите закони, се административни задачи што мора да се решат редовно. Да се ​​има професионална грижа за администрацијата е заштеда на време и уште нешто што треба да се грижите.
Пакет за управување  5/6 Интерфејс на сопственикот Неограничен пристап до личниот интерфејс со сите информации, им овозможува на изнајмувачите деловна транспарентност и оперативна организација. Употребата на софтвер за управување со сместување, покрај другите придобивки, ги обезбедува сите информации на едно место што ќе го направи бизнисот на секој изнајмувач поорганизиран и оптимизиран. Direct Booker обезбедува Интерфејс за личен сопственик преку мобилна апликација и десктоп верзија на нашиот софтвер Букер Алатки. Иако сите нови информации за резервации автоматски се испраќаат преку е-пошта, изнајмувачите го користат нивниот личен интерфејс како главна и единствена платформа за нивниот бизнис. Интерфејсот на сопственикот ги содржи сите детали за резервации, пристигнувања, календар, цени, фактури, статистички податоци, со можност за изнајмувачите да ги ажурираат (не) достапните датуми и да внесат свои резервации (што е дозволено во нашиот деловен модел и бесплатно) . * За хрватскиот пазар, постои можност за лесна регистрација на гости со скенирање на лични документи на гости директно од мобилната апликација до е-посетител без потреба од список со тен, сликање и / или копирање лични документи на гости
Пакет за управување 6/6 Управување на лице место Управување на лице место (чистење, чекирање и одржување), покрај тоа што бара значително вложување на време, има и силно влијание врз прегледите, така што оставањето на таа услуга на професионалци ги прави изнајмувачите целосно безгрижни. Дали знаевте дека 50-те најголеми компании во светот за управување со сместување имаат помалку од 2% од вкупниот број на такви објекти?

Зошто да изберете Direct Booker❓

Што поседуваме?

– Знаење
🔟 години искуство
– Иновации
– Визија
– Награди како водечка компанија во Европа за приватно сместување во туризмот
Што нудиме
– Верба
– Поддршка
– Консултантски услуги
– Технолошки решенија
– Промоција
– Управување со меѓународните канали на продажба
– Управување со вашиот имот
Сите преведени во поголема корист за вас😊
☎️072 228 155
🎈Со мобилната апликација Booker Tools, имате целосна контрола над вашиот објект, дури и кога сте во движење:
-Прегледи и резервации на календарот.
-Напишете ја вашата резервација.
-Ажурирање на достапноста.
Direct Booker Macedonia
☎️072 228 155 / 047 224 155
♦️Бесплатни консултантски услуги
♥️Бесплатна регистрација
.

.

📍Зошто се користи Direct Booker? 🤔
📌Управува со дневни сместувачки капацитети за сместување на глобалните канали за продажба како што се Booking.com, Airbnb, Tripadvisor, Expedia итн., Сите на еднс платформата .
📌Преку оваа уникатна технологија, се избегнуваат сите проблеми или преклопувања на резервациите за истите објекти, објавени на различни канали.
Резервирајте ️ со Direct Booker со 10 години искуство во бизнис за управување со туристички имот Direct Booker ви нуди:
✅Управување со имотот на единствена сметка.
✅ Рекламирање на глобални канали на продажба (Booking, Airbnb, Tripadvisor, Expedia и сл.).
✅ Управување со плаќања, сметки преку техничката платформа.
✅Комуникација и управување со посетители.
Direct Booker започна кампања низ Македонија за поддршка на туристичкиот сектор преку нудење на услугата Direct Booker за 6 месеци.
🔗 Искористете ја можноста и зголемете ги приходите за оваа сезона.
🔗 Управувајте со повеќе од 6 канали за продажба преку интернет:
Booking.com , Airbnb , Expedia, Hotelbeds, Tripadvisor,
HomeAway , Direct Booking!
.
.

МЕНАЏМЕНТ НА ТУРИСТИЧКО СМЕСТУВАЊЕ
Заработи повеќе, работи помалку!
3000+изнајмувачи 8000+сместувачки едници 500 +илјади резервации 1.2 +милиони гости

ДОБРОДОЈДОВТЕ ДРАГИ ИЗНАЈМУВАЧИ

Ви благодариме што го посетивте Direct Booker, една од најдобрите светски агенции за Менаџмент на туристички сместувања

Како што знаете, постојат две опции за управување со вашето сместување:

1.Можете да се занимавате со изнајмување самостално или

2.можете да ја препуштите работата на професионалци.

Но зошто би плаќале додатна провизија на професионален менаџер за сместување?

Отприлика 40% од сите изнајмувачи ја дале својата доверба на менаџер на сместување, значи да то навистина вреди. Овде ќе пробаме да ви одговориме кои се погодностите да се работи со менаџер за сместување.

Што и да одберете, работата која е потрeбна да се одработи е иста. Прашање е само кој ќе вложи време и кој ќе овозможи поголем приход (број на продадени ноќевања помножен со просечната дневна цена)

Ако се одлучите за соработка со Професионалец, многу е важно да одберете вистински Менаџер за вашето сместување, а Direct Booker, како светски ТОП 10 Менаџмент за туристичко сместување исполнува многу ваши очекувања кои ги имате, како што се искуство, доверба, безбрижност и најважното – успех.

Нино Дубретиќ – директор и основач

ЗАПОЗНАЈТЕ СЕ СО ДИРЕКТ БУКЕР

Од самиот почеток на работата со Менаџмент со туристички сместувања 2010, до денес, сме тестирале, примениле и конечно усовршиле бизнис модел до детаљи.

Користењето на услугите на нашиот менаџмент, ќе се приклучите во една најголемите светски заедници за изнајмување на приватно сместување , па ќе ангажирате менаџмент кој е препознат како еден од најдобрите во таа индустрија.

Со доверба и дневен раст од 3000+ изнајмувачи и 8000+ објекти во 12 држави, докажуваме декојдневно дека со нашиот менаџмент знаеме како да за нашите изнајмувачи оствариме поголеми приходи, со заштеда на време истовремено.

 

ЗАПОЗНАЈТЕ СЕ СО НАШИТЕ УСЛУГИ
Direct Booker Управување

Кога во 2010. започнавме со работа, добивме „клетва„ од еден хотелски агент кој ни рече: „Дали сте свесни во што се впуштате? Јас имам еден состанок годишно со директорот на хотелот и еднаш годишно договарам цени за сите соби, а вие ќе имате сто директори со кои ќе морате да комуницирате на дневна основа и постојано да ажурирате цени„

Често се присетуваме на неговите зборови, кој иако бил 100% во право, сме повеќе од горди што успеавме да ја надминеме таа индустриска специфичност и станавме една од најдобрите светски агенции за менаџирање со туристичко сместување.

Нашиот Менаџмент доаѓа во пакет со проверени услуги кои ќе им дадат доверба на изнајмувачите, сигурност и мир, што избрале прави стручњаци за овај бизнис.

Mенаџмент пакет 1/6
Online огласување

Конкурентсност загарантирана со присутност на сите главни резервациски страници и системи за сместување, со професионална презентација и понуда која автоматски се прилагодува спрема специфичноста на пребарување на секој патник поединечно.

Oптимизирано онлајн огласување на сите главни онлајн канали за букирање на сместување е првиот предуслов за максимален приход на секој објект поединечно.

Јасно е дека со поголем број на booking канали и видливоста на објектот ќе биде поголема, па за да ја исполнеме таа задача, објектите мораат да бидат во врска со софтверскиот модул наречен “Channel Manager”.

Direct Booker разви сопствен софтвер за управување со сместувачките единици ( Booker Tools ) со инреграција на ” Channel Manager ” кој овозможува присутност на сите водечки канали како што се Booking.com , Airbnb , Vrbo , Expedia , Google , Tripadvisor, Direct-booker.com и многу други .

Меѓутоа самата “online” присутност не е доволна. Оптимизираното огласување со истите услуви на букирање на сите продажни канали е од круцијална важност за успешна “online ” присутност.

Со професионална презентација и автоматски прилагодена понуда на специфично барање од одреден патник , и со помош на напредните софтверски решенија “Revenue Management” промоција и прифатливи модели на плаќање и ценовник, Direct Booker ја прави online присутността на своите објекти многу многу успешно.

Патникот прави резервација благодарејки на специфичностите на сместувањето (квалитет, локација, рецензија..) a Манаџерот на сместувањето има важна улога во максимизирање на приходот на издавачот креирајки понуда прилагодена на специфичните барања на патникот, време на престој, број на лица, правила на плаќање и откажување, временската оддалеченоста од check-in итд.

Менаџмент пакет 2/6
Revenue менаџмент

Зголемувањето на приходот на изнајмувачите со помош на автоматскиот Revenue Management  модул кој го контролира вашиот Account Manager.

Остварувањето на максималниот приход е главна цел на секој изнајмувач. Покрај оптималнoto online огласување потребно е и активно да се справи со Revenue management.

Прашање на сите менаџери: Која е вистинската цена во дадениот момент ?

Не постои фиксна цена за некој период, затоа што цената зависи од дадената понуда и побарувачка во тој момент, од периодот на зафатеност, од оддалеченоста на check-in ( ран, редовен и last minute booking) од сопствената и конкурентната динамика, како и од нивните цени за резервации.

Поставување на правата цена за одреден период во одреден момент, дава значајна база на податоци на пазарот, знаење и потполна автоматизација

Тоа е збир на претпоставки , методи на обиди и грешки, и без автоматизација е скап службен модел!

Предноста која ја има Менаџерот на сместувањето над изнајмувачот, е поседување на повеќе податоци, попрецизно кажано има повеќе објекти= повеќе конкуренција = повеќе резервации = повеќе податоци, што му овозможува да донесе права одлука во право време. за да креира оптимална цена во даден момент.

Direct Booker овозможува автоматизиран алат за управување со цените и рестрикциите под име ” Revenue Manager ” кој врши редовна калкулација на резервациите и расположливост на дадениот објект и неговите конкуренти , неговата динамика на резервации , како и автоматски поставување на правата цена во даден момент.

Автоматизацијата е контролирана од страна на личниот и професионалниот Account Manager на кој е обврска за донесување на исправна одлука во дадениот момент за користење на големото Revenue Management искуство .

Искористувањето на огромните податоци на пазарот според Revenue Manager заедно со Account Manager , кој со надзорот и контролата на процесот осигурува да секој објект го оствари својот максимален потенцијал.

Менаџмент Пакет 3/6
Комуникација со гостите

Подобра рецензија попратена со повеќе резервации и повеќе приход кој овозможува висококвалитетна комуникација со гостите.
Многу е важно, и за Изнајмувачите и за Менаџерите за Сместување , овозможува квалитетна комуникација со гостите пред и после резервирањето, овозможувајки потполна поддршка се до дадумот на пристигнување, особено ако се појави било каков проблем.Комуникацијата со гостите е поврзана со рецензиите, и безброј пати е докажано како рецензиите имаат дирекна поврзаност со приходите. Дословно можат да се видат различните линии на приход по локации, типот и квалитетот на капацитетите за сместување, но со различни рецензии. Затоа е многу важно да се има добар однос со гостите.

Direct Booker професионалната комуникација со гостите по пат на вештачката интелегенција, како и Одделот на корисничка поддршка е достапен 365 дена во годината на гостите и изнајмувачите во последните две години , отценети со 9,1/10 врз основа 50000 + рецензии.
После направената резервација персонализираниот интерфејс за гости се потврдува. И тоа од резервациите, наплатата, контактите и check-in детаљи до времето на доаѓање , резервирање  на аеродромските такси трансфери и проверени локални услуги, често поставувани прашања итн.
Со секогаш достапниот професионален  Оддел на корисничка подршка, потпомогнат со вештачка интелегенција, задоволството на гостите е загарантирано.

Пакет за управување 4/6
Управување со администрацијата

Безгрижноста како  и заштеда на време со доверувањето на администрацијата на вашиот објект  на професионален менаџер на имот, се постигнува кога тој превземе да управува со него до најситни детали.
Кога станува збор за инвестирање време во Управување со изнајмување на годишни одмори, покрај комуникацијата со гости, постојат и административни процеси. Да се имаат својства на повеќе канали за резервации бара автоматизација и администрација за да ги направи сите активни и ажурирани на Интернет, вклучувајќи ги сите детали за имотот, цените и сл. Плаќањата и фактурирањето на гостите, како и ДДВ и другите законски акти се административни задачи за кои мора редовно да се води грижа. Да се има професионалец кој се грижи за администрацијата е заштеда на време и за една работа помалку треба да се грижите.

 

Пакет за управување 5/6
Кориснички интерфејс на сопственикот

Неограничен пристап до личен интерфејс со сите информации, им овозможува на сопствениците на објектот деловна транспарентност и оперативна организација.

Користењето на софтвер за изнајмување на сместување за одмор ви ги дава, покрај другите придобивки, и сите информации на едно место што ќе го направи секој сопственик на објект поорганизиран и оптимизиран. Direct Booker го обезбедува личниот интерфејс на сопствениците на објекти преку мобилната апликација и работната верзија на нашиот софтвер Booker-Tools. Иако сите нови информации во врска со резервациите автоматски се испраќаат преку е-пошта, сопствениците на објекти го користат нивниот личен интерфејс како главна и единствена табла за нивниот бизнис. Личниот интерфејс ги има сите детаљи за резервација, пристигнувања, календар, стапки, фактури, статистички податоци со можност сопствениците на објекти сами да ја ажурираат достапноста како и да внесат свои резервации (што е дозволено во нашиот деловен модел и е бесплатно)

Пакет за управување 6/6
Управување со сместувањето на лице место

Управување на самото место (чистење, пријавување и одржување) освен што бара значителна инвестиција во време, тоа исто така има силно влијание врз прегледите, затоа, оставајќи ја таа услуга на професионалци, ги прави сопствениците на објекти целосно безгрижни.

Дали знаевте дека 50-те најголеми системи за резервации на сместување  во светот, поседуваат помалку од 2% од вкупните објекти управувани од компании за изнајмување на годишни одмори? Тоа е затоа што индустријата за ВР е хипер-локална, бидејќи на крајот некој треба да го исчисти имотот, евентуално да направи проверка и да биде на располагање на гостите за време на престојот. Па, како ние како ТОП 10 најголеми светски VR компании го донесовме крајот на овој љубопитност? Нашиот деловен модел го направивме достапен на локалните претприемачи преку франшизинг и со потпишување на договорот за франшиза, тие ги обезбедуваат нашите стандарди и процедури на нивната локација. На тој начин им обезбедуваме на локалните сопственици на куќи можност да го земат нашиот бренд, управување, технологија и поддршка. Добро е познато дека првите впечатоци при пријавувањето, високите стандарди при постапките за чистење и општата состојба на имотот се најважните предуслови за добри оценки.  Стандардите и процедурите за управување со Direct Booker  се дел од знаењето за франшизата, а на локалните франшизи останува да организираат управување на лице место, што вклучува чистење, проверка и одржување. Контактирајте не за да проверите дали вашата локална франшиза за Direct Booker обезбедува Управување со лице место.

Следејки најновите трендови во туризмот соодветно на ситуацијата Ви ја преставуваме нашата

стратегија за сезоната која ни престои.

Пандемијата „Ковид-19“ има невидено влијание врз туристичака и хотелска индустрија. Постави нови стандарди во секторот и доведе до побрзи промени од кога било досега. Покрај очигледните негативни ефекти, сепак, се појавија нови можности и трендови. Прегледот  на новите трендови во  туризамот и хотелската индустрија за оваа година дава следни резултати:
Безбедност и хигиена
Хигиената, чистотата и неодложната потреба за поголема безбедност и сигурност се веројатно некои од најважните фактори и трендовите во туристичката индустрија во сезоната која ни престои. Пандемијата ни налага да  чистотата, која е стандардна во секој хотел, како и превозно средство,  се врати во фокусот. Во овие предизвикувачки времиња, хигиената е едноставно дел од безгрижното искуство на Вас, нашите ценети патници. Затоа, сместувачките капацитети  кои ги избираме за вас, ќе направат сè што е во нивна моќ, за да се осигурат дека гостите ќе престојуваат во хигиенски безбедна околина. Нашите избрани дестинации и хотели треба да ги придружуваат своите гости на секој чекор, од резервација до пристигнување, и да им кажат какви мерки презеле за да ја осигурат нивната безбедност.  Станува збор за покажување, кажување, објаснување и илустрација на гостите точно кои чекори се изведуваат од почеток до крај. Воедно ќе се залагаме да при потпишување на договорите, ни потврдат дека најголем дел од персоналот ќе биде тестиран или вакциниран.

Прилагодување преку дигитализација
Тренд што ќе стане поважен од кога било во 2021 година е прилагодување. Сепак, ова не мора да значи во личен разговор или доаѓање во агенција. Ни сме  буквално 24часа на работа и сакаме наште клиенти  да бидат услужени и дигитално и лично.

Во овој контекст, имаме дигитални помагала, како што се социјалните мрежи, нашите онлајн системи, и директориумот за гости и издадени ваучери од минатата година. Индивидуално скроениот пакет услуги, кој е лесен за резервирање и е придружен со слики, обезбедува ваш ентузијазам, задоволство и сигурност во патувањето.

Постапуваме глобално и размислуваме локално
Друг тренд во туристичката индустрија каде внимаваме во 2021 година, е конфликтот помеѓу напредната глобализација и локалните контексти. Како резултат, повеќе луѓе патуваат и поминуваат подолги одмори, затоа што сега можат да си го дозволат тоа. Како  патници,  вие  сте заинтересирани за локални атракции и регионални деликатеси, а најмногу морето. Нашите агенти ќе ве запознаат со околината и ќе ве запознаат со  локални жители и места за посета, а при тоа да не морате да се изложите на опасност од големи собири и гужви.

Нови концепти
И покрај тешкотиите во 2020 година, креативноста и генијалноста на  нашите туристички професионаци и хотелиерите партнери  беше видлива. Покрај класичниот хотел, во последните години на пазарот се развија голем број нови, алтернативни видови сместување. Пансиони, услуги за апартмани, простори за живеење за дигитални номади кои работаат он лајн, при што можеме да се пофалиме дури дека дека во изминатиот период им овозможивме на некои од нив одреден период живеат и работат замислете и во нашата Битола!  Наскоро овие веќе нема да бидат алтернативи, туку дел од стандардните, како и класичните хотели.
Нови преференци
Друг важен тренд на туризмот и угосителсвото  во 2021 година се променетите потреби на вас, нашите патници. Се разбира, патниците исто така сакаат брза и стабилна Wi-Fi конекција, но желбата за дигитални искуства оди дури подалеку од тоа. На крајот на краиштата, многу гости сега претпочитаат дигитално решение за резервирање и пријавување како  и други бесконтактни процеси, како што се нарачување туристички услуги со само едно притискање на копче и без физичко присуство во агенција и можност за групирање.

Се менуваат и посакуваните дестинации за патувања. Во моментов, меѓународните авионски патувања и светските луксузни крстарења не спаѓаат во лисите на желби на туристите. Туристите сега сè повеќе бараат повеќе регионални и национални искуства. Луѓето сакаат да излезат и да доживеат нови работи и во 2021 година, но не во познатите традиционални места каде одат илјадници луѓе, туку во помали , нови, и неистражени дестинации.

Покрај тоа, трендот во туристичкио сектор кон онлајн резервации ќе продолжи. Неизвесноста што во моментов преовладува кај патниците  кога станува збор за патувања, има значително влијание врз патните дестинации и аранжманите за патувања. Патувања во последен момент и услови на флексибилно откажување, исто така, ќе бидат сè попопуларни во 2021 година, при што ние тоа  ќе го испочитуваме максимално, и ќе излеземе во пресрет на секое ваше барање во последен момент.

Затоа ние од Ариес, заедно со нашите долгогодишни и нови партнери, за оваа сезона внимателно ја следиме ситуацијата со пандемијата, и највнимателно ќе одбереме што да ви понудиме за вас, нашите ценети клиенти веќе 20+ години, и каде би можеле да ги остварите вашите желби за патување, а при тоа со можност да ги искористите вашите ваучери од минатата година, а воедно да имате можност да го откажете Вашето патување во последен момент без ПЕНАЛИ.

Нашата традиционална понуда за Грција е веќе во продажба, и вие моежете едноставно да ги обновите вашите резервации за ова лето, а во исчекување на редовно отворање на границите и јасно преставување на условите за патување.

Нашата прекрасна Македонија, исто како и минатата година се покажа дека има што да понуди вистински, и дека иако мала, има сеуште неистражени места кои не сте ги посетиле.

Албанија како летна дестинација,  ќе биде старо-нова дестинација за оваа година,  за каде наскоро, ќе ги објавиме неколкуте одбрани дестинации од 380км долгата албанска ривиера, при што ќе можете да имате пријатен а безбеден престој, далеку од градските гужви и гломазни хотели.

Тука е и неодоливата Турција, која е туристички најпрофесионална, и доколку условите дозволат, загарантирано ќе ви понуди пријатен и безбеден одмор.

Да се надеваме дека сите заедно ќе успееме да изнајдеме право решение за Вас и Вашите најблиски  во новите услови.

Ваш Ариес.