МЕНАЏМЕНТ НА ТУРИСТИЧКО СМЕСТУВАЊЕ
Заработи повеќе, работи помалку!
3000+изнајмувачи 8000+сместувачки едници 500 +илјади резервации 1.2 +милиони гости
ДОБРОДОЈДОВТЕ ДРАГИ ИЗНАЈМУВАЧИ
Ви благодариме што го посетивте Direct Booker, една од најдобрите светски агенции за Менаџмент на туристички сместувања
Како што знаете, постојат две опции за управување со вашето сместување:
1.Можете да се занимавате со изнајмување самостално или
2.можете да ја препуштите работата на професионалци.
Но зошто би плаќале додатна провизија на професионален менаџер за сместување?
Отприлика 40% од сите изнајмувачи ја дале својата доверба на менаџер на сместување, значи да то навистина вреди. Овде ќе пробаме да ви одговориме кои се погодностите да се работи со менаџер за сместување.
Што и да одберете, работата која е потрeбна да се одработи е иста. Прашање е само кој ќе вложи време и кој ќе овозможи поголем приход (број на продадени ноќевања помножен со просечната дневна цена)
Ако се одлучите за соработка со Професионалец, многу е важно да одберете вистински Менаџер за вашето сместување, а Direct Booker, како светски ТОП 10 Менаџмент за туристичко сместување исполнува многу ваши очекувања кои ги имате, како што се искуство, доверба, безбрижност и најважното – успех.
Нино Дубретиќ – директор и основач
ЗАПОЗНАЈТЕ СЕ СО ДИРЕКТ БУКЕР
Од самиот почеток на работата со Менаџмент со туристички сместувања 2010, до денес, сме тестирале, примениле и конечно усовршиле бизнис модел до детаљи.
Користењето на услугите на нашиот менаџмент, ќе се приклучите во една најголемите светски заедници за изнајмување на приватно сместување , па ќе ангажирате менаџмент кој е препознат како еден од најдобрите во таа индустрија.
Со доверба и дневен раст од 3000+ изнајмувачи и 8000+ објекти во 12 држави, докажуваме декојдневно дека со нашиот менаџмент знаеме како да за нашите изнајмувачи оствариме поголеми приходи, со заштеда на време истовремено.
ЗАПОЗНАЈТЕ СЕ СО НАШИТЕ УСЛУГИ
Direct Booker Управување
Кога во 2010. започнавме со работа, добивме „клетва„ од еден хотелски агент кој ни рече: „Дали сте свесни во што се впуштате? Јас имам еден состанок годишно со директорот на хотелот и еднаш годишно договарам цени за сите соби, а вие ќе имате сто директори со кои ќе морате да комуницирате на дневна основа и постојано да ажурирате цени„
Често се присетуваме на неговите зборови, кој иако бил 100% во право, сме повеќе од горди што успеавме да ја надминеме таа индустриска специфичност и станавме една од најдобрите светски агенции за менаџирање со туристичко сместување.
Нашиот Менаџмент доаѓа во пакет со проверени услуги кои ќе им дадат доверба на изнајмувачите, сигурност и мир, што избрале прави стручњаци за овај бизнис.
Mенаџмент пакет 1/6
Online огласување
Конкурентсност загарантирана со присутност на сите главни резервациски страници и системи за сместување, со професионална презентација и понуда која автоматски се прилагодува спрема специфичноста на пребарување на секој патник поединечно.
Oптимизирано онлајн огласување на сите главни онлајн канали за букирање на сместување е првиот предуслов за максимален приход на секој објект поединечно.
Јасно е дека со поголем број на booking канали и видливоста на објектот ќе биде поголема, па за да ја исполнеме таа задача, објектите мораат да бидат во врска со софтверскиот модул наречен “Channel Manager”.
Direct Booker разви сопствен софтвер за управување со сместувачките единици ( Booker Tools ) со инреграција на ” Channel Manager ” кој овозможува присутност на сите водечки канали како што се Booking.com , Airbnb , Vrbo , Expedia , Google , Tripadvisor, Direct-booker.com и многу други .
Меѓутоа самата “online” присутност не е доволна. Оптимизираното огласување со истите услуви на букирање на сите продажни канали е од круцијална важност за успешна “online ” присутност.
Со професионална презентација и автоматски прилагодена понуда на специфично барање од одреден патник , и со помош на напредните софтверски решенија “Revenue Management” промоција и прифатливи модели на плаќање и ценовник, Direct Booker ја прави online присутността на своите објекти многу многу успешно.
Патникот прави резервација благодарејки на специфичностите на сместувањето (квалитет, локација, рецензија..) a Манаџерот на сместувањето има важна улога во максимизирање на приходот на издавачот креирајки понуда прилагодена на специфичните барања на патникот, време на престој, број на лица, правила на плаќање и откажување, временската оддалеченоста од check-in итд.
Менаџмент пакет 2/6
Revenue менаџмент
Зголемувањето на приходот на изнајмувачите со помош на автоматскиот Revenue Management модул кој го контролира вашиот Account Manager.
Остварувањето на максималниот приход е главна цел на секој изнајмувач. Покрај оптималнoto online огласување потребно е и активно да се справи со Revenue management.
Прашање на сите менаџери: Која е вистинската цена во дадениот момент ?
Не постои фиксна цена за некој период, затоа што цената зависи од дадената понуда и побарувачка во тој момент, од периодот на зафатеност, од оддалеченоста на check-in ( ран, редовен и last minute booking) од сопствената и конкурентната динамика, како и од нивните цени за резервации.
Поставување на правата цена за одреден период во одреден момент, дава значајна база на податоци на пазарот, знаење и потполна автоматизација
Тоа е збир на претпоставки , методи на обиди и грешки, и без автоматизација е скап службен модел!
Предноста која ја има Менаџерот на сместувањето над изнајмувачот, е поседување на повеќе податоци, попрецизно кажано има повеќе објекти= повеќе конкуренција = повеќе резервации = повеќе податоци, што му овозможува да донесе права одлука во право време. за да креира оптимална цена во даден момент.
Direct Booker овозможува автоматизиран алат за управување со цените и рестрикциите под име ” Revenue Manager ” кој врши редовна калкулација на резервациите и расположливост на дадениот објект и неговите конкуренти , неговата динамика на резервации , како и автоматски поставување на правата цена во даден момент.
Автоматизацијата е контролирана од страна на личниот и професионалниот Account Manager на кој е обврска за донесување на исправна одлука во дадениот момент за користење на големото Revenue Management искуство .
Искористувањето на огромните податоци на пазарот според Revenue Manager заедно со Account Manager , кој со надзорот и контролата на процесот осигурува да секој објект го оствари својот максимален потенцијал.
Менаџмент Пакет 3/6
Комуникација со гостите
Подобра рецензија попратена со повеќе резервации и повеќе приход кој овозможува висококвалитетна комуникација со гостите.
Многу е важно, и за Изнајмувачите и за Менаџерите за Сместување , овозможува квалитетна комуникација со гостите пред и после резервирањето, овозможувајки потполна поддршка се до дадумот на пристигнување, особено ако се појави било каков проблем.Комуникацијата со гостите е поврзана со рецензиите, и безброј пати е докажано како рецензиите имаат дирекна поврзаност со приходите. Дословно можат да се видат различните линии на приход по локации, типот и квалитетот на капацитетите за сместување, но со различни рецензии. Затоа е многу важно да се има добар однос со гостите.
Direct Booker професионалната комуникација со гостите по пат на вештачката интелегенција, како и Одделот на корисничка поддршка е достапен 365 дена во годината на гостите и изнајмувачите во последните две години , отценети со 9,1/10 врз основа 50000 + рецензии.
После направената резервација персонализираниот интерфејс за гости се потврдува. И тоа од резервациите, наплатата, контактите и check-in детаљи до времето на доаѓање , резервирање на аеродромските такси трансфери и проверени локални услуги, често поставувани прашања итн.
Со секогаш достапниот професионален Оддел на корисничка подршка, потпомогнат со вештачка интелегенција, задоволството на гостите е загарантирано.
Пакет за управување 4/6
Управување со администрацијата
Безгрижноста како и заштеда на време со доверувањето на администрацијата на вашиот објект на професионален менаџер на имот, се постигнува кога тој превземе да управува со него до најситни детали.
Кога станува збор за инвестирање време во Управување со изнајмување на годишни одмори, покрај комуникацијата со гости, постојат и административни процеси. Да се имаат својства на повеќе канали за резервации бара автоматизација и администрација за да ги направи сите активни и ажурирани на Интернет, вклучувајќи ги сите детали за имотот, цените и сл. Плаќањата и фактурирањето на гостите, како и ДДВ и другите законски акти се административни задачи за кои мора редовно да се води грижа. Да се има професионалец кој се грижи за администрацијата е заштеда на време и за една работа помалку треба да се грижите.
Пакет за управување 5/6
Кориснички интерфејс на сопственикот
Неограничен пристап до личен интерфејс со сите информации, им овозможува на сопствениците на објектот деловна транспарентност и оперативна организација.
Користењето на софтвер за изнајмување на сместување за одмор ви ги дава, покрај другите придобивки, и сите информации на едно место што ќе го направи секој сопственик на објект поорганизиран и оптимизиран. Direct Booker го обезбедува личниот интерфејс на сопствениците на објекти преку мобилната апликација и работната верзија на нашиот софтвер Booker-Tools. Иако сите нови информации во врска со резервациите автоматски се испраќаат преку е-пошта, сопствениците на објекти го користат нивниот личен интерфејс како главна и единствена табла за нивниот бизнис. Личниот интерфејс ги има сите детаљи за резервација, пристигнувања, календар, стапки, фактури, статистички податоци со можност сопствениците на објекти сами да ја ажурираат достапноста како и да внесат свои резервации (што е дозволено во нашиот деловен модел и е бесплатно)
Пакет за управување 6/6
Управување со сместувањето на лице место
Управување на самото место (чистење, пријавување и одржување) освен што бара значителна инвестиција во време, тоа исто така има силно влијание врз прегледите, затоа, оставајќи ја таа услуга на професионалци, ги прави сопствениците на објекти целосно безгрижни.
Дали знаевте дека 50-те најголеми системи за резервации на сместување во светот, поседуваат помалку од 2% од вкупните објекти управувани од компании за изнајмување на годишни одмори? Тоа е затоа што индустријата за ВР е хипер-локална, бидејќи на крајот некој треба да го исчисти имотот, евентуално да направи проверка и да биде на располагање на гостите за време на престојот. Па, како ние како ТОП 10 најголеми светски VR компании го донесовме крајот на овој љубопитност? Нашиот деловен модел го направивме достапен на локалните претприемачи преку франшизинг и со потпишување на договорот за франшиза, тие ги обезбедуваат нашите стандарди и процедури на нивната локација. На тој начин им обезбедуваме на локалните сопственици на куќи можност да го земат нашиот бренд, управување, технологија и поддршка. Добро е познато дека првите впечатоци при пријавувањето, високите стандарди при постапките за чистење и општата состојба на имотот се најважните предуслови за добри оценки. Стандардите и процедурите за управување со Direct Booker се дел од знаењето за франшизата, а на локалните франшизи останува да организираат управување на лице место, што вклучува чистење, проверка и одржување. Контактирајте не за да проверите дали вашата локална франшиза за Direct Booker обезбедува Управување со лице место.
Comment (0)